مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 16:352021-08-16سياسي

فیلم|برگزاری 15 مرحله رزمایش کمک مومنانه در یزد


حسب امر و دستور مقام معظم رهبری و به منظور حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا پانزدهمین رزمایش مواسات با همکاری اصناف در استان یزد برگزار شد.

-  سردار رضا پورشمسی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: در 14 مرحله این رزمایش، 351 هزار بسته معیشتی در کل استان توزیع شد که آمار بسته های توزیعی توسط کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام در آن گنجانده نشده است.

سردار پورشمسی تصریح کرد: 500 هزار پرس غذای گرم، هزار سری جهزیه و هزار سری کمک جهیزیه نیز از اقدامات دیگری است که طی 14 مرحله گذشته درقرارگاه مواسات یزد انجام شد.

وی همچنین از توزیع چهار هزار فیش وام دو، پنج و 10 میلیون تومانی بین آسیب دیدگان جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی، مراجعه خانه به خانه انجام شد.

وی تصریح کرد: البته با شیوع شکل جدیدی از کرونا، نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی متفاوت شد اما اکنون با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد واکسیناسیون و در اختیار قرار دادن امکانات و نیروها برای اجرای سریعتر واکسیناسیون، آمادگی داریم تا 40 هزار بسیجی فعال در طرح شهید سلیمانی استان را که آموزش های مختلف به آنها ارائه شده، در بحث واکسیناسیون فعال کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب بر محوریت مساجد در اجرای طرح مواسات ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم|برگزاری 15 مرحله رزمایش کمک مومنانه در یزد

فیلم|برگزاری 15 مرحله رزمایش کمک مومنانه در یزد